Fotobomb!

Jag fattar inte varför jag är så dålig på att blogga! Livet rullar på i ständigt hög hastighet och jag glömmer bort allt som inte är synligt framför mig. Jag jobbar mycket, samtidigt som jag pluggar, det tar mycket av min uppmärksamhet. När jag inte pluggar eller jobbar sitter jag och kollar på Youtube för avkoppling. Men jag har varit iväg på möte med kirurgen i Värnamo inför eventuell obesitasoperation, väntar på det slutgiltiga beskedet.

Men men, här är en drös bilder:

Läsande figur

Selfie

Hittade ett förstoringsglas

Vänner

Trappa på universitetet 

Orange

Olika texturer och färger

Fisens tass 🥺❤️

Krusiduller i Jönköping

Trädgårdsmästaren Fisen

Hund- och kattvakt hos mamma (Morris)

Hund- och kattvakt hos mamma (Grey)

Hund- och kattvakt hos mamma (Ozzy och Morris)

Dimma i Nässjö

Mitt "poetiska" bidrag till världspoesidagen, detta var kylskåpspoesi på jobbet.

Nytt tillskott till min parfymsamling

Beställning med kostersättning, ville testa olika smaker innan beslut om operation.

Snö på väg till jobbet


0 kommentarer
publicerat i Allmänt, foto, skrivet från mobilen, vårdkarusellen;
Taggar: Linnéuniversitetet, bibliotek, böcker, färg, gastric bypass, hund, jobb, jönköping, katt, nässjö, obesitaskirurgi, parfym, samaung galaxy s23 ultra, selfie, textur, universitet, versace, vänner, värnamo, växjö
Visa fler inlägg