Matsmart är inte bara mat -där finns även riktiga skönhetsfynd (Ingen sponsring)

Hej!
Jag tänkte göra ett litet tips här, där jag visar vilka otroliga fynd man kan göra när man handlar på matsmart. På matsmarts hemsida finns faktiskt inte endast mat, de har även skönhets- och hygienprodukter. Nästan varje gång vi handlar där hittar jag nya skönhetsfavoriter! Här nedan finns mina favoritprodukter. Jag kommer visa priset jag köpte det för - och jag kommer även visa priset på samma produkt när man köper den på en av de största skönhetssidorna här i sverige samt apotek. Produkterna på matsmart hamnar där när andra företag inte längre ''vill'' eller kan sälja produkterna hos sig. Ofta är det kort datum(har köpt flera produkter där med utgångsdatum i 2022...) men även om vissa produkter kanske får lite annat utseende på förpackningen än vad som varit tänkt, alltså är produkten perfekt, men utseendet lite fel. Matsmart säljer inte produkter som själva produkten är något fel på. 
 
OBS: Varor på matsmart säljs ut väldigt fort så vissa saker kanske bara finns i några timmar medan andra saker kan finnas kvar i flera veckor!
 
Löwengrip - Overnight hair mask
Online: 240kr
Matsmart: 99kr
 
Schwarzkopf - GLISS hair repair - fiber therapy balsamspray
Online: 55kr
Matsmart: 29kr
 
TRESemmé - Colour revitalise schampo 900ml 
Online: 39kr för 500ml
Matsmart: 39kr för 900ml alltså kostar 900ml schampo lika mycket som andra ställens flaskor om 500ml
 
Rimmel - Match perfection foundation
Online: 119kr
Matsmart: 49kr
 
Barnängen - Midsommar glow body oil
Online: 100kr
Matsmart: 39kr
 
Rimmel - Brow this way - Fill&Sculpt
Online: 89kr
Matsmart: 35kr
 
Clerasil - Ultra - Rapid action scrub
Online: 99kr
Matsmart: 49kr
 
 
 
 
Visa fler inlägg