Musik genom åren

Nu senaste veckan har jag suttit vid spotify och gjort spellistor på musik jag lyssnat på genom åren. Det är intressant hur olika musikgenrer kommit och gått i mitt liv! Allt från svensk depprap, techno, till kraftfull metal! Jag har självklart lyssnat på det mesta hela tiden, inte bara under en viss ålder, men jag lyssnade på dem extra mycket den åldern där de är listade under. Och ibland finns några låtar med i flera av listorna.
 
Nedan finns bilder och länkar till mina listor på Spotify, ifall någon kanske känner sig nyfiken och vill kolla vad jag lyssnat på.. Först lägger jag en text som går att klicka på för att komma till listan och under den finns bilder på några av de som finns i listan. 
 
#1
Länk till spotify
lyssnade på dessa låtar när jag var 10-13 år
 
#2
Länk till spotify
lyssnade på dessa låtar när jag var 13-14/15 år
 
#3
 
Länk till spotify
lyssnade på dessa låtar när jag var 15-17 år (lyssnar gärna fortfarande på dessa!)
 
#4
Länk till spotify
lyssnade på dessa låtar när jag var 17-19 år (lyssnar gärna fortfarande på dessa. Dessa låtar hjälpte mig under den jobbigaste tiden i mitt liv.)
 
#5
Länk till spotify
lyssnade på dessa låtar när jag var 18-19/20 år. 
 
Visa fler inlägg