Dagens färg - blå.

Idag skedde den första riktiga färgdagen, både jag och min man klarade av dagens färg, blå. Jag har som jag tidigare skrivit införskaffat en Samsung Galaxy s23 Ultra, och jag är så oerhört nöjd med den! Idag var första gången jag var ute när det fortfarande var ljust, så nu har jag kunnat utmana kameran i telefonen. Men nog med svammel!

Surfplatta, kurslitteratur och vatten

Kringelikrokigt på en tågstation

Vape och morgonkaffe stående i vatten. Obs: rökning förbjuden enligt lag.

Titut

Upplimmad mossa, gråmålad vägg, blå soffa, min slitna jacka och ett bord. Simpelt men fint för ögat.

Stairway to heaven

Vägg & olika textur

Mirror

Blå är finare än röd, bra jobbat!

"Blå" säten på ett tåg. 

Ladda batterierna på en buss


Lämna gärna en kommentar
0 kommentarer
publicerat i Dagens färg
Taggar: blue, blå, coffee, colorwalk, färgpromenad, kaffe, nässjö, photos, samsung, samsunggalaxys23ultra, stairs, tranås, tåg, tågstation, vape, växsjö
Visa fler inlägg