söndags inlägg.

Hej!
Kan börja med att säga att jag mår jävligt bra, det har skiftat från en dag till en annan typ. Bra besked som lyft tonvis berg från mina axlar. Vi har även varit hos veterinären med Fisen, och hon mådde jättebra..

Jag har målat en hel del, och nu är det inte kvar så mycket på min tavla med moln som jag började med. Jag har fått mina papper och mitt lack från skapamer. Jag har även varit hos vår lokala butik som säljer böcker, pyssel och inredning och köpt ett slags lim för att kunna fästa husen på kanvasen. 

Helgen har varit härlig, lugn och välbehövd. Jag har målat, läst, spelat, lagat en massa rolig och bra mat samt varit ute en hel del i stormen, haha. 

I morgon ska jag till min syster i Eksjö en sväng efter min tid med boendestöd. Jag ska även passa på att träffa min mamma under kvällen, det blir mysigt! 

Nä nu ska jag lägga mig och läsa en stund. Godnatt!


Visa fler inlägg