snabb, effektiv, överlycklig och lättad

Hjärnan arbetar fort och ja, allt går jävligt snabbt i huvudet. Det blir lite osammanhängande och jag är överallt.. i går var jag hos en "prick-läkare" som kollade på några leverfläckar som oroat mig. Jag har gått med denna oro sedan innan jul. Det var i mellandagarna jag faktiskt ringde och bad om en tid och kön var väldigt lång... Men igår blev det alltså av! Och jag hade inga konstigheter, och jag blev så lättad. Jag var helt inställd på att jag hade fått hudcancer men så var det alltså inte! Allt som känns som stora berg flytit iväg och jag känner mig fri! Jag ser framåt och har så mycket jag glädjs åt.. igår fick vi ett annat bra besked så oron för det har också försvunnit.

Idag stannade jag hemma från skolan då jag kände att jag behövde återhämta mig efter en period av att ha gjort väldigt mycket.. men idag fortsatte det i samma anda, bara otroligt mycket mer energi. Så nu är köket skinande rent. Och strax (klockan är 02:24 på natten) ska jag gå och återvinna batterier vi samlat på oss genom åren, bild nedan. Jag läste ut en bok jag började med här om dagen. Har även fixat inne i sovrummet och lite smått och gott runtom i lägenheten. Jag KAN INTE lugna ner mig. Ska ta lite nattmat, kanske blir lite trött när jag blir mätt? Får se. 

I morgon har jag inget planerat, vill hitta på något men vet inte vad! Och på fredag är det dags för boendestöd och tvätt. 

Ha det bra allihopa!



Visa fler inlägg