Hej hopp i löven.....

Hej hej hallå,
nu var det länge sedan jag skrev någonting här! Kan väl sammanfatta all som hänt med några få ord: skolstart, dåliga besked som satt käppar i hjulen för mig, åka hit och dit, ha roligt, skaffat ny vän, Linköping, umgåts me familjen, fyllde år, marknad, secondhand, ecigg, frisör, hårfärg och klipp, häligt höstmys med min man, Fisen är på bra humör nästan jämt. har fina blommor jag tar hand om.. Det har pendlat upp och ner med mitt mående men det mesta är positivt. Det händer en massa saker. Jag har härliga avslappningar för hjärnan - broderar. 
 
Helgen har bestått av mys med min man, åkt till syrran i Eksjö för liten spakväll i lördags, sov över, väcktes tidigt på söndagen för vi skulle ut till Ränneslätt för att kolla på den årliga cross-tävlingen! Efter det åkte vi hem till mamma för att fira min lillebror som fylllt 12 år! Det har känts riktigt bra! Idag skulle jag åkt till linköping för att umgås med min fina vän där men efter förra veckan är jag helt slut så var tyvärr tvungen att ställa in. Idag är det en lugn dag, välbehövligt. I morgon är det skola och på kvällen är det pund. På onsdag är det skola och sedan på kvvällen ett föredrag om förfalskningar inom konsten - det är i Eksjö. På torsdag vet jag inte vad jag ska göra, likaså fredag och resten av helgen. Det blir väl att jag sitter vid köksfläkten, vappar och broderar. Det känns som jag åker hit och dit och gör saker hela tiden, jag är rädd för krashen som antagligen kommer ske snart som innebär sängläge och kämpande för återhämtning. Min terapeut är glad för min skull att jag gör saker, men han poängterar även att jag är väldigt ostabil för tillfället och jag håller väl med om det en del.
 
Nu ska jag ta något litet att äta, och dricka en massa kaffe på balkongen! Jag hoppas ni alla har det ba!
 
 
 
 
 
 
Visa fler inlägg