4+3+1

Hej allihopa!

Denna dagen har tagit slut (ska sova nu....) och jag hoppas jag vaknar tidigt i morgon trots att det är mitt i natten nu. Jag gillar att vara vaken på morgonen! Men ibland, som idag, blir det lite senare sänggående än jag hade tänkt mig... När jag hade tagit min melatonin och nästan somnade kom jag på att tvätten behövdes tas upp till lägenheten NU då någon hade 7-14 passet i morgon! Hade redan tagit upp en del tvätt men den hade torkat så den var inte så viktig att tänka på. Men när jag kom upp med tvätten som inte torkat och fick hänga upp den med blev det liiite väl trångt! Aja. Det torkar nog under natten så jag kan hänga in allt i garderoberna i morgon. Jag tvättade fyra maskiner totalt då jag missade förra veckan (dvs orkade inte tvätta). Så nu känns det bra att ha det avklarat. Men när jag kom upp och hade hängt upp allt började jag känna mig oerhört hungrig, så fick snällt äta lite. Helt plötsligt märkte jag att jag blev piggare och piggare - oh noooo. Men det ska nog gå bra.

Har även kört 3maskiner disk ( typ allt vi hade var framme.....). Och efter disken städade jag ett rum, inne på toaletten. De båda sakerna gick bra.

Min rygg är inte glad nu efter allt slitande så det kommer bli härligt att sova och kanske få bort den jobbiga känslan.

Nu ska jag lägga undan mobilen, lyssna på musik och somna. Godnatt!








Visa fler inlägg