ännu en dag

Sitter i tåget, vilket jag brukar göra när jag kommer på att skriva. Idag är en stor dag i skolan, först ska vi ha förseminarie inför seminariet i morgon, biblioteklagen samt olika bibliotek och dess verksamheter. Jag hoppas jag kommer klara det!

Efter förseminariet har jag inte så mycket att göra i några timmar, sedan ska vi på studiebesök i en skola i Växjö för att se hur skolbibliotekarierna arbetar. Det ska bli intressant då jag, än så länge, vill arbeta på just skolbibliotek! 

Medan jag sitter här i tåget mår jag illa då det är någon som stinker fis och kiss.... Som tur var kan jag fokusera på musiken jag lyssnar på samt gosa in mig i min mysika tröja/klänning som luktar kakor (har en parfym som luktar kakor, allyssa Ashley vanilla har jag för mig den heter). 

Det är kolsvart ute så det finns inte mycket att titta på. 



Visa fler inlägg