Nytt skrivbord m.m

Just nu sitter jag vid MITT nya skrivbord, inne i sovrummet. Jag kände att det kunde vara värt att passa på att köpa ett nu när Jysk hade extrapris på detta (länk här - länken räcker till 08.06.2019). 600kr kostade det och jag är helt nöjd med det priset. Det som saknar nu i denna lilla hörnan i sovrummet är en förgreningsdosa så jag kan koppla in mer sladdar. Även en skrivbordslampa men det är ingen brådska. Bilden nedan är tagen med mobilen, det ''bösiga'' i hörnet är att min mobilkamera är skadad så ljuset runtom fastnar där och bildar fula kluster.
 
I morgon när min man slutar väntar ett tags semester för honom! Det kommer bli mysigt att ha honom hemma mer ❤ 
 
Nu har jag suttit här ett tag och redigerat och publicerat en drös med foton på facebook. Jag kommer kanske lägga in några här med men inte idag! Detta är en tröttsam dag, jag fick ställa in i skolan idag då jag sovit så dåligt nu en tid och det börjar slita på mig lite. Ska vila lite nu tror jag.
 
I morgon är det skola och jag hade tänkt att jag skulle ta och laga två byxor åt min man, det blir kul! Jag gillar att sy på symaskin.
 
ha det bra ni alla!
 
 
Visa fler inlägg